Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

torsdag 9. februar 2012

Akedag i hagen..

Hadde det kjempe koselig på akedagen i dag. Det var 7 barn 8 med Ken Andrè med voksne.. Vi koste oss med varme pølser og vaffler med tilbehør.. Barna syntes at det var moro å ake i bakken som mann min hadde ordna til.. Hadde ordna lys ved løypa..
Her sigle Ken Andrè på rompebrett i akebakken..

Ken Andrè snudde seg akkurat jeg skulle ta et bilde av han..

Ake mer i bakken.. Ken Andrè fikk låne akebrette av en leikekamerat..

På vei opp til akebakken.

Nå er begge ungene lagt seg.. Ken Andrè var trøtt etter han kom innatt..Det tar på å være ute i frisk luft og mye aking og gåing i snøen..
Nå skal jeg se Lilyhammer som går på Nrk3..

Pleier du å ha ake dag med barna dine??
Ser du på Lilyhammer??

6 kommentarer:

wendysinfamilie sa...

Så morro å ake ute i snøen, dylan elsker å være ute.

kimberlee.blogg.no sa...

Wendysinfamilie: Dem stor kosa seg i ake bakken:)

Lillesøstra di :P sa...

Klart jeg ser Lilyhammer! Må jo det siden flere av vennene mine og svogern min er statister! :P

kimberlee.blogg.no sa...

Lillesøstra di: Jeg har blitt hekta på den filmen.. Må bare følge med på Lilyhammer :D

Lillesøstra di :P sa...

Ja, det er klart det. Artigt å se att kjente steder og slikt. Gi goguttene en klem fra tante da :-)

kimberlee.blogg.no sa...

Lillesøstra di: Ja det er det. Det skal jeg gjøre vettu:) Gi mini en god klem fra tante:)

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails