Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

fredag 10. februar 2012

Lysestake og hjerte..

Måtte bare vise dere  bilde av den lysestaka jeg kjøpte på Nille i dag , er den ikke fin?? Og er veldig fornøyd med den, har funnet plass til den.. Skal se om jeg skal kjøpe to lys å sette på..



Og her er den flotte hjerte  jeg kjøpte.. Jeg falt for den som står " Mamma jeg er glad i deg" da tenkte jeg på go guttene mine..Den har nå fått plass på veggen uti gangen slik at jeg kan se den hver dag..


Ønsker alle som stikker innom en god helg.

4 kommentarer:

Casa del Pt sa...

Så fine ting du har kjøpt deg :)

Ha en fin fredagskveld *klem*

kimberlee.blogg.no sa...

PT: Tusen takk:)

Mette sa...

Kjempe fine !:)

kimberlee.blogg.no sa...

Mette: Takker!!:)

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails