Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

onsdag 8. februar 2012

Putetrekk og gardiner

Sjekk disse herlige putetrekkene jeg har kjøpt fra Ellos, nydelige farger og behagelige. Dem står i stil med gardinene som jeg har kjøpt meg.. Dem har så mye fint i katalogen..

Disse gardine har jeg kjøp gjennom Ellos.. Måtte legge dem opp var altfor lange til vinduene gikk helt ned til golvet... Må ha korte gardiner til vinduene..Lånte symasina til bestemor mens jeg og fam min var på besøk hos henne..

Bestiller du noe fra Ellos katalogen og hva syns du om gardine som jeg har lagt opp??

2 kommentarer:

Maria Isabel sa...

Gardinene og putene ser kjempefine ut :O)

Jeg har bestillt en god del fra Ellos oppigjennom årene, både av klær og ting til hus :O) Veldig kjekt¨å kunne kjøpe ting på nett spør du meg :)

Ha en fin onsdag :O)

Klem :O)

kimberlee.blogg.no sa...

Maria Isabel: Ja det syns jeg også.

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails