Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

fredag 18. juni 2010

Min aller første Give Away hos meg..



 kjenner du noen som skal gifte seg du kan gi det til budeparet som bryllupsgave?? Eller vil du bare ha det som pynt på hylla..?? Bli med utlodning da vel..!!

Første gangen jeg har Give Away hos meg..
Jeg har tenkt at jeg skal ha en liten Give Away her inne på bloggen:)
Regler som er:

1 lodd - kommentar på dette innlegget
2 lodd- kommentar + følger
3 lodd - kommentar + følger + link til denne give away på din blogg (bruk gjerne bildet)

Bli med da folkens..!! Meld dere på og spre glede..:)
Blir trekt den 20 august..

Ser på charterfeber fra Tenerife på tv3. var der i februar i år på bryllupsreise.. Hadde det kjempekoselig tur, så jeg savner den plassen og folka..

                                         

                                    

11 kommentarer:

Malin sa...

Spennende! :) *sette meg som følger ;) *

annicken_j sa...

Hei jeg blir med på to lodd :)

Anonym sa...

Takk for koselig hilsen! Da ønsker Tuva-mormor å ta et lodd :)

Marianne sa...

Tar også et lodd, takk! :-)

Lillis verden sa...

Takk for besøk på min blogg :) Jeg kaster meg med på et lodd :)

Prinsessa sa...

Heisann, så koselig at du fant veien innom bloggen min, blir 1 lodd på meg da :)

amles sa...

Vil gjerne ha 2 lodd da,m for kommentar & for at jeg "følger" bloggen din :)

Tanja Iren sa...

eg er gjerne med på 2 lodd :)

Har meldt meg som følger på bloggen din :)

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg er gjerne med og tar 3 lodd! http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/08/giveaway-hos-ken-andre-og-mamma-sin.html

Klem fra Hilde

rule sa...

Koselig å oppdage "nye" blogger!!! Lykke til videre!!! Ha en flott kveld videre!! Følger deg gjerne videre...

bakformen sa...

Hejsan, jag är gärna med och tävlar.
Har lagt till mej som följare av din blogg också så 2 lotter, tack. Fortsätter gärna att följa dej vidare.
Hoppas på tur.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails