Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

torsdag 24. juni 2010

Hull i ørene hos småbarn

Har nettopp lest om en tema fra  foreldre og barn   Og jeg syntes kunne ta opp her inne på bloggen..


Burde vært forbudt


- Dette er et overgrep mot barn og burde være forbudt i Norge. Barn under 8 år kan ikke selv gjøre rede for eller forstå konsekvensene av det å ha hull i ørene eller andre steder, for den saks skyld...Det er forfengelig, overfladisk og egoistisk. Det sier mye om foreldrene ... De ser på ungene sine som personlige smykker og leketøy.

Jeg syns det er for tidelig og ta hull i ørene på små babyer. Det er min mening.. Dem må nok vente til dem bestemmer selv om dem skal ta hull eller ei.. Sønn min skal få bestemme selv hvis han skal ta hull i ørene sine.

Hva mener du er riktig alder?

Følg gjerne inne på bloggen min på facebook kenandreogmammasinblogg
Det hadde vært fint om dere kunne blitt med på mine  give away (1) og  Give Away (2)

Ingen kommentarer:

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails