Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

onsdag 23. juni 2010

Ny Give Away.. Og bli facebook tilhenger

Fikk lyst og lage meg ny " Give Away" her inne på bloggen.. Bitt av basillen..Hehe..!!

Har du lyst å vinne den flotte (fancy) blomster potte ( med liten gave opp i) som kan stå ute i hagen eller på veranda nå som har blitt sommer??.Da kan du bli med på utlodning..!!
Regler som er:

1 lodd- kommentar på dette innlegget..
2 lodd-kommentar + følger
3 lodd- kommentar + følger + link til denne give away på din blogg ( Bruk gjerne bilde)

Lykke til..!!

.
Da har jeg oppretta en facebook tilhenger
Sleng dere med og invitere deres venner til å bli tilhenger..
Og husk meld dere på kenandreogmammasinblogg og følg med inne på facebook..

4 kommentarer:

wendysinfamilie sa...

Ohh så fin den er, jeg vil gjerne bli med på din giveaway..
1 lodd for kommentar
og 1 lodd for å følge takk..

Så morro....

Marit sa...

Jeg vil gjerne ta to lodd! Takk for kommentar på utlodningen min. Dessverre hadde jeg allerede trukket da du skrev kommentar, men det kommer nye sjanser! :)

ToneMelone sa...

Hei, og takk for kommentar i bloggen min.
Jeg er gjerne med i trekningen, denne kannen var jo supersøt.
Og så har jeg lagt meg til som følger.

Ha en fin sommer! :)

Marianne sa...

Så fin kanne! Den hadde vært perfekt på balkongen vår, altså ;-)

Ett lodd takk!

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails