Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

mandag 21. juni 2010

Ble shoppings tur:)


Var innom sogningen i dag:) Noe som jeg stor sett gjør mens jeg er i Sogndal.. Skulle bare titte innom butikken og se på sommer klær og vips kom jeg ut med pose med sommerklær, veske og lommebok.. Typisk meg..!! Jeg trengte ny lommebok og veske å få mer ting oppi.. Fikk brukt noen penger:)
 

Huskeliste:
Husk å stem på sønn min her inne på Lano-ungen 2010
Husk og meld dere på Give Away

Ser mange som har bilder på venstre og høgre siden på bloggen.. Kunne tenke meg og ha slik jeg også inne på bloggen min. men jeg får ikke til og jeg vet ikke åssen man gjør det.. Er det noen som kan det som kunne hjelpe meg?? Jeg er helt grønn på det når det gjelder og legge inn bilder på venstre sidene så det blir likt, det blir mye finere..:)

3 kommentarer:

annicken_j sa...

Så mye fint :)
Du trykker på legg til gadget, også legg til bilde litt lengre ned. Så kan du laste opp bilder. Du gjorde vel det samme for å reklamere for give awayen din?

Else Gunn sa...

Jeg har slik at jeg får bilde på høgre siden og på venstre siden..

Else Gunn sa...

Jeg har slik inne på siden min at jeg får legge inn bilder på høgre siden og ikke på venstre siden..

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails