Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

søndag 20. juni 2010

Pottetrening..!!

For 3 veke siden begynte vi med pottetrening.. Og det har gått kjempebra..!! Han har blitt flink og stor gutt, har gått uten bleie både i går og i dag, det har gått fint, så han sier fra han skal på toalette mens vi er ute blandt folk og på cafè.. Hjemme har jeg ordna slik at han har ark med navnet sitt på og bilde av toalett som jeg har hengt på veggen inne på badet så har jeg kjøpt klistremerke med bil motiv på.. Hver gang han pisser på toalette/potta får han eller han sette på klistremerke selv på arket sitt da smile han fra øre til øre da kommer han bort til meg og sier " Mamma jeg har pissa på potta"  Flinke gutt sier jeg til han etter han er ferdig..Nå kan jeg være  stolt over han..!!
Bilde er hentet fra Nette!!!

Husk å bli med på Give away. Da kan du trykke her Trekning skjer den 20, august. Håper det mange som vil melde seg på..

4 kommentarer:

annicken_j sa...

Takk :) Så fint at pottetreningen gikk bra!

Else Gunn sa...

Bare hyggelig:) Ja, han er kjempe flink!!

Nina sa...

Så spennende med pottetrening!

Else Gunn sa...

Ja nå blir det spennende framover:)

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails