Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

søndag 12. februar 2012

Morsdag og video Ken Andrè

 I dag er det morsdag  og jeg stikker innom en tur å si  Gratulerer til alle mødre der  ute.. Mann min  hadde dekket på god frokost med levende lys på bordet.. Snilt gjort av han.. Steikte vafler i går, vafler som blir til overs kan vi invitere nabon på besøk.
Morsgave av Ken Andrè og Daniel fikk jeg muffins stativ..
Nå blir det mye muffins og det er kjempegodt..
                               
Av mann min fikk jeg denne blomsten med hjerter..

Ute tid med ungene..Vi gikk oss en tur ned til barnehagen etter vi hadde spist god lunsj,. Ken Andrè sigla på akebrett i akebakken sammen med andre barna som var der.Stas både for han og dei andre barna.. :) Og selvfølgelig vi voksne og var med å sigla på akebrett.. Hadde det kjempe moro!!

Nå har begge guttene badet og fått kveldsmaten sin.. og nå har dem lagt seg..  Jeg og mann min sitter å se på fjellfolk som går på tv3..
Ha en fin morsdag!!


7 kommentarer:

wendysinfamilie sa...

Så flott en gave og bukett koselig med slike dager :-)

Nina sa...

God morsdag!

kimberlee.blogg.no sa...

Wendysinfamilie: Ja ikke sant?? Helt klart..

kimberlee.blogg.no sa...

Nina: Tusen takk:)

Hegeslilleboble sa...

Så koselig, god morsdag til deg også.

kimberlee.blogg.no sa...

Hegeslilleboble: Tusen takk:)og takk det samme til deg også..

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Gratulerer med morsdagen som var!
Det ser ut som dere hadde en nydelig dag sammen :)

Herlig blogg du har:)
klem

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails