Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

onsdag 2. juni 2010

Nå er jeg her..

Huff.... Nå har jeg ikke vært her inne på bloggen på en stund,, :(  Jeg ble innlagt på sjukehuset pga langtidsblodsukker mitt var for høy, var der i 3 dager.. Og nå har jeg fått det ned igjen..Endelig..!! Skal komme tilbake til kontroll om ca 2 mnd til ny skjekk..
Og nå har jeg fått legatesten til førarkorte etter jeg var på sjukehuset og har kjøpt meg bil som står på tunet og nå er det bare å gjøre ferdig med førarkorte.. Jeg må innrømme at jeg har prøvekjørt bilen etter jeg kom hjem fra sjukehuset.. ( Lærekjøring om helgene) Veldig god å kjøre den bilen og det er bra at det er sikkerhet inni bilen som eks: airbag, tlf osv og det er bra skal på lang turer med Ken Andrè i baksete





4 kommentarer:

Anonym sa...

kva meina du med at det er mykje sikkerhet inni bilen? Alle bilar har jo airbag? og har du telefon i bilen din???

Else Gunn sa...

Jeg vet det at det er air bag i alle bilen..Ja jeg har tlf i bilen min, så jeg kan bare slå tlf nr til venner og bekjente og kan ha begge hendene på ratte mens jeg snakker med dem da slipper jeg og leite etter tlf mens jeg kjører..

Anonym sa...

handsfree?

Else Gunn sa...

Det er innibygdt tlf i bilen kan bare sette inn sim kort i..

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails