Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

mandag 24. mai 2010

Konkurranse

Jeg har tenkt at jeg skal ha en liten konkurranse her inne på bloggen:) Den går ut på at du skal skrive ett innlegg på bloggen din om konkurransen og linke til bloggen min og du må gjerne legge igjen en link til innlegget ditt..


Husk og skrive i kommentarfelte i dette innlegget hvorfor du vil vinne den flotte ADA short bib i rosa til jentebaby... Dersom du ikke har blogg adr, da må du huske å legge igjen e-postadr din, slik jeg kan ta kontakt med deg om du er så heldig og vinne..Vinneren blir trekt etter jeg har fått inn kommentar....!! Lykke til=)

Bli med da..

2 kommentarer:

Marianne sa...

Tusen takk for koselig hilsen! Koselig å titte innom nye blogger!

Wenche sa...

Så søt short bib. Hadde jeg bare hatt ei lita tulle.) Og takk for hilsen og stemme. Koselig å bli kjent med andre bloggere også

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails