Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

tirsdag 13. desember 2011

Luciadagen 13.12.2011

I dag er det 13 desember og alle vet det at det er Luciadagen.. I barnehagen til Ken Andrè har gått i Lucia tog og spist lussekatter..Fikk tak i  drakt på Europris og den kan han bruke  neste år..  Fikk ikke tatt noen bilder av Ken Andrè med drakta på pga dem som jobber i barnehagen har ikke ordnet slik at vi foreldrene kan komme å se på barna som går i Lucia toget.. Vi får trøste oss med det at barna hadde det koselig dag for det uten foreldrer.

Ønsker alle der ute en fin lucia dagen..!!!

6 kommentarer:

Skjerstad sa...

Så trivelig :)
Husker det var så artig å se alle de forventningsfulle barna i barnehagen . Og så stolte de var når de gikk hvitkledd og sang :)

klem fra Janne

kimberlee.blogg.no sa...

Skjerstad:) Jeg husker jeg gikk i lucia tog på barneskolen..så stolte vi var med hvitkledd og sang lucia sangen.. Klem

gult hus i svingen sa...

En høytidsstund rundt omkring i landets barnehager:) Tenker Ken Andre var stolt der han gikk i den nye kappa si:)

klem fra Trine:)

kimberlee.blogg.no sa...

gult hus i svingen: Ja han var stolt:) Fikk ikke sett han pga dem som jobber i barnehagen hadde ikke invitert oss foreldrene..

Klem

Tommensgirl sa...

Koelig med Lucia:) Så herlig bilder av Ken Andrè i snøen under her... Synes det er så rart at jeg ikke får opp at du har blogget i oversikten min,siden jeg følger deg..Derfor jeg ikke har vært innom på noen dager,trodde ikke du hadde blogget jeg..
Håper du har en herlig torsdag:)
Klem

kimberlee.blogg.no sa...

Tommensgirl: Ja det er koselig med Lucia.. Det syns jeg også at det er rart.. Jeg har vært innom å blogget.. Har vært på nissefest i dag.. Klem

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails