Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

fredag 10. juni 2011

God morgen til alle der ute..!!

                  God morgen!!

Sitter å se ut av vinduet. Regne plasker ned og det har meldt slik vær fram til tirsdag.. Huff..!! Blir fort lei av regne som vi har hatt i hele uka.. Får satse på sommerværet kommer tilbake for fullt..!!
På vei ned til barnehagen opptaga Ken Andrè mark som låg på bakken. Han nevnte til barnehagetantene han hadde sett mark som var død..

Hva som skjer med bloggen?? Jeg får ikke logge meg på bloggen og jeg får ikke skrive kommentarer eller svart på kommentarer..Merkelig..!!

5 kommentarer:

Skjerstad sa...

Det er mange som sliter med det for tiden . Det ordner seg nok får vi håpe . En observant liten kar han Ken Andrè ;)
Ønsker deg ei fin helg :)
Klem fra Janne

kimberlee.blogg.no sa...

skjerstad:) Ja vi får håpe på det at det ordner seg med bloggen..

Maria Isabel sa...

Takk for koselig hilsen!!
Mark er ekkle.. grøss, hehe :)

Ja har noen problemer meg bloggen jeg og, og flere sier de har det :( Noen sier det funker å bruke google chrome.. jeg bruker det ikke.. og ting ordna seg for meg ofrrige gang.. det bare tok noen dager..

Ønsker deg og dine en fortryllende pinsehelg :)


Klem :D

Maria Isabel sa...

Jeg finner ikke følgerlisten din??? Er den borte, eller er det jeg som er blind?? For min er også borte..! Men da får jeg ikke lagt meg til hos deg.. :(

Hvis du vil, er det fint om du svarer meg på min blogg :) For jeg glemmer alltid å gå tilbake til de jeg har stillt spørsmål til, for å sjekke svaret :)

Klem igjen :)

Maria Isabel sa...

Jeg skjønner ikke hvordan du klarte å legge deg til hos meg.. jeg ser at jeg ahr fått en følger til inne på oversikten.. men jeg ser ingen av følgerene mine!!??
Og jeg ser heller ikke dine..

Kanskje jeg må skaffe meg Google chrome som jeg tipser alle andre om, hehe :D

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails