Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

torsdag 27. januar 2011

Oslo..

Har planer om og reise til Oslo etter vi har henta Ken Andrè i barnehagen i morgen, skal være der fra fredag - søndag. Skal besøke kamerat av mann min med familie og ei venninne av meg som jeg har jobbet sammen med i Øvre Årdal.. Vi har ikke sett hverandre siden hun var i bryllupet vårt.. Snakket med henne på tlf i dag og ønska henne Til lykke med dagen og hun fortalte meg god nyhet og mer vil jeg ikke si...!!

Bilde er lånt fra Google..

4 kommentarer:

annicken_j sa...

Så spennende, god tur :D

else gunn sa...

Tusen takk:)

Skjerstad sa...

Koselig dere får det i helg :) God tur !
Klem fra Janne

gult hus i svingen sa...

herlig med Oslotur:) Håper dere får mye ut av helga:)

klem fra Trine:)

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails