Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

lørdag 4. september 2010

God helg..

Da jeg og ken andrè kom hjem fra leikeplassen i dag hadde mann min vært innom Europris og kjøpte nye hagemøbler nå igjen... Jeg begynte nemlig å lure hva som gikk av han og hvorfor han kjøpte det?! Vi har jo nettopp kjøpt oss nye hagemøbler..Hmmm..!! Selvfølgelig han tenkte faktisk på dem som bor under oss skulle også ha noe og sitte på mens dem er ute om dagene nå som er fint vær..

Nå skal jeg slappe av på sofan har vært ute i hele dag i solen..Snart skal jeg se mgp jr på tv..

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det var snilt!

else gunn sa...

Svar til Anonym: Ja jeg har snill mann

Nina sa...

Fine møbler!!Lyst på sånne selv.

else gunn sa...

Takk..

Stine sa...

Så omtenksom... De var fine :)

else gunn sa...

Ja dem er kjempefine.. og det var 30 % avslag på dem..

annicken_j sa...

Så fine! Det var jo utrolig omtenksomt..:)

else gunn sa...

Tusen takk for det.. Jeg likte dem selv..

wendysinfamilie sa...

så fine møblene var, snilt tenkt av han det da..

else gunn sa...

Takk:) Ja han tenkte på dem mens han kjøpte møbler.. Dem hadde kun stoler og sitte på..

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails