Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

tirsdag 31. august 2010

Reise tilbake til Tenerife..

HOLA TENERIFE..!!

Nå har vi bestilt og betalt ny tur til Tenerife i slutten av oktober, skal være der en uke med sol og varme i Playas de las americas med rundt 30 grader.. Deilig..!!
Var der i Februar (14 dager) i år på bryllupsreise.. Skal bli koselig og komme tilbake igjen og treffe på vennene igjen som vi ble kjent med. Det blir koselig..

Bilde er fra forrige gang vi var i Tenerife.. (Første tur min til Syden)

2 kommentarer:

Hege sa...

Det der hørtes absolutt ikke dumt ut nei...gjemmer meg i kofferten jeg..hvis du har en SVÆR koffert,hihi.

Selv skal jeg til London i midten av Oktober,gleder meg kjempe masse.

Hege

else gunn sa...

Svar til Hege: Ser fram til det og reise tilbake til Tenerife i oktober. Jeg kan gjemmer deg i kofferten min. Jeg har SVÆR koffert, hihi.

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails