Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

fredag 4. juni 2010

Vårt bryllup

Vi giftet oss den 25/7.2009. Vi hadde det perfekt dag med fam, venner og bekjente..Vi hadde vært sammen i 4 år før vi gifta oss...Mann min holdt tale for meg.. Jeg er ikke så flink og holde tale så jeg hadde ordna sang til mann min:)
Nå til sommeren har vi ett års bryllupsdag..!! Tiden går fort..


Her kommer noen bilder fra bryllupsdagen som vår fotograf som har tatt.
Dette bilde brukte vi som Takkekort som vi sendte til fam.venner og bekjente..



Er det flere som har giftet seg eller skal gifte seg???

Go gutten sover søtt.. Og jeg skal se om jeg finner en god film på Tvèn senere i kveld.. Kanskje jeg finner meg noe godt i skapet og knaske på..

Ingen kommentarer:

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails