Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

onsdag 16. juni 2010

Male på Tea Set.

Om kveldene etter Ken Andrè har lagt seg, har jeg funnet fram male sakene og sitter ved kjøkkenbordet og male på "Tea Set" som jeg hadde kjøpt på bokhandlen som jeg nevnte tidelig.Det var mye pirke arbeid, da måtte jeg være stø på hånda med pensel men det gikk jo bra..
Sånn ble det etter jeg ble ferdig:) Jeg har malt siden jeg var lita jente.. Skulle blitt kunstner..!! Det ble jeg ikke..Men,men jeg maler som hobby på fritiden:)

Ha en fin onsdags kveld:)



4 kommentarer:

annicken_j sa...

Så søtt det ble da <:

Else Gunn sa...

<: Ja ble søtt etter jeg ble ferdig med det..

Lillebea sa...

De ble jo riktig så søte da :)

Else Gunn sa...

Ja jeg ble ganske fornøyd med dem:)

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails