Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

mandag 6. februar 2012

God morgen

Tidelig opp i dag.. Mann min er på jobb og Ken Andrè er levert i barnehagen og jeg sitter i stuen og følger med på i gode og onde dager som går på tv3.. Ny kokt kaffe i koppen. Daniel sitter i stolen sin og lage gromlyder. Ute er det vinterstemmning. Det kom 20 cm med snø i natt.. Skulle vært hos fysioterapeut med Daniel. jeg fikk mld fra henne at hun måtte avlyse timen, så hun skulle finne ny time til oss..

Ønsker deg som titter innom bloggen min en fin mandag..

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei:Takk det samme til dere å.

kimberlee.blogg.no sa...

Berit Kristine: :)

Maria Isabel sa...

Høres ut som dere koser dere i vinterkulda :)

Syns headeren ble ganske fin jeg, hehe :) I hvertfall med de valgene jeg hadde :)

Ønsker dere også en fin mandag og en fin uke forøvrig :)

Tenkte jeg skulle hekkle litt nå :)

Klem :O)

Maria Isabel sa...

Ps: Jeg vet du svarer på ting her i kommentarfeltet ditt, men jeg sjekker aldri gamle kommentarer, så hvis du skriver noe til meg, så gjør det gjerne via bloggen min :)

Klem :O)

kimberlee.blogg.no sa...

Maria Isabel: Ja det syntes jeg også:)

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails