Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

søndag 19. februar 2012

Fastelavensboller..

Har fått gjort mye i dag.. Har støvsuga over golvet, rydda huset og har bakt fastelavens boller sammen med Ken Andrè..Det er jo fastelavens.. Fant oppskriften i et blad " Foreldre og barn" tenkte jeg skulle prøve den oppskriften..
Ken Andre bake fastelavens boller..
Ny steikte fastelavensboller.. Nam,nam.
Ken Andrè fikk smake på bollene og han syntes dem var kjempegode..

Og her fikk han prøve smake på vispa krem..

I går (Lørdag) kjøpte jeg Tulipaner jeg og Ken Andrè var innom butikken... Må ha slike i vinduet...

Håper du har kost med fastelavensboller i kveld??

5 kommentarer:

Fru Føreland sa...

Takk for koselig kommentar inne hos meg:)
De bollene så kjempegode ut, ingen boller her i huset gitt, men det var nok savnet for mannen spurte etter det istad faktisk;)

Ha en finfin søndagskveld!

kimberlee.blogg.no sa...

Fru føreland: Bare hyggelig.. Koselig å skrive kommentarer.. Jeg lova sønn min at vi skulle bake boller i dag..

Tovepia sa...

Takk for hyggelig kommentar;)
Som dere har kost dere i dag!..å få sleike vispa er jo et høydepunkt bare det;)
Ha en fin søndagskveld videre, klem fra mæ;)

Maria Isabel sa...

Høres ut som dere har hatt en veldig kosleig dag sammen :)
Vi spiste oxo fastelavensboller.. det er så utrolig mektig.. nesten så jeg gulper krem enda :S hehe :)

Ha en fin dag :O)

kimberlee.blogg.no sa...

Tovepia: Takk i lige måte:) Vi har kost oss i dag med bolle baking..

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails