Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

onsdag 21. desember 2011

3 dager igjen til jul..

Nå er det bare 3 dager igjen til jul.. Desember mnd flyr avgårde ganske fort hvert år...Plutselig er vi på nyåret.. Jeg er ferdig med alle julegavene, var tidelig ute i år og det er godt ,kan bare slappe av i jula...  I dag skal Asbjørn og Ken Andrè kjøpe juletre etter han er ferdig i barnehagen. Skal vente å pynte juletreet  lillejulaften.. Tradisjon.. Vi har hatt den tradisjon i mange år.. så lenge jeg kan huske...

Min favoritt julesang!

Fikk koselig besøk av tante og onkel til mann min. Dem kom med julegave til Ken Andrè  som dattra dems hadde sendt med og julestjerne..

Er det flere som pynter juletre  lillejulaften eller før????

5 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Er deilig å være ferdig med julegavene:) Vi pynter også juletreet lille julaften, det har jeg gjort siden jeg var liten,så det er en tradisjon:)
Håper du har en fin dag:)
Klem

gult hus i svingen sa...

Vi pynter både juletreet og til jul å lille julaften vi:)
Klem fra Trine:)

Hild Frøya sa...

Nydelig julesang det der. Vi har plastikktre i kjelleren vi, blir nok satt opp i morra tenker jeg, så legger vi pakkene under natt til julaften. Like stort hvert år, for Ingrid å se stua full av pakker når hun våkner.

Nina sa...

God jul!

kimberlee.blogg.no sa...

Nina: God Jul til deg også:)

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails