Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

fredag 16. desember 2011

Juleheader...


Nå har jeg prøvd å lage juleheader. Jeg er ikke så flink på slik... Men, men jeg klarte det tilslutt..!! Må ha julestemning på bloggen nå som har blitt jul eller hva??? Sitter ser ut av vinduet det har minka på snøen og gikk over til regn :( får krysse fingren at snøen kommer tilbake nå som Ken Andrè har tatt med seg skia i barnehagen.. Det var flere som hadde med seg skia.. Han var ikke alene om det..  Daniel har sovna i vogga si og jeg sitter å høre på  "Home for Christmas med Maria Mena"  Elsker den sangen den er så fin.. I morgen setter vi kursen mot Høyanger, skal besøke svogern min med familie. Vi ble bedt på middag hos dem.. Det er så koselig å samle fam igjen i jula..

♥♥


Nå skal jeg sette meg ned å pakke inn julegave som vi skal ta med oss til Høyanger  mens jeg ser på  jul i skomakergata.. Har den på dvd..

Ha en fin Fredags ettemiddag..

4 kommentarer:

Skjerstad sa...

Denne sangen er bare så nydelig !
Takk for fine minutter :)

Likte juleheaderen din :)
God helg !
Klem fra Janne

kimberlee.blogg.no sa...

Skjerstad: Helt klart:) Bare hyggelig:) Koselig å høre at du likte juleheadern min.:)

Klem

Tommensgirl sa...

Kjempe fin juleheader:) Synes du er flink jeg:)
Håper du har en fin kveld<3
Klem

kimberlee.blogg.no sa...

Tommensgirl: Tusen takk for det:)

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails