Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

tirsdag 29. november 2011

Svar på spørsmålrunden

Nå har jeg svart på spørsmål deres, bare 3 stk..Ikke bra..:(  Jeg må nok innrømme det var ikke så mange som hadde sendt inn spørsmål.. Hadde rekna med at det skulle dukke opp flere spørsmål for å si det slik..

Spørsmål 1:

Skal du endre navn på bloggen siden daniel er født?
Det har jeg ikke bestemt meg enda om jeg skal endre navnet på bloggen..
Hva er det fineste jente og gutte navnet syns du?
Leander, Daniel og Angelica er det fineste navne jeg vet om for øyeblikket
om daniel var en jente, hva skulle hann hett?
Hehe!! Tja sei det. Jeg hadde allerede funnet jente navn hvis danel var ei jente, skulle hete Nina Malen
hvor går din drømme reise? ( en land du ikke har vært før)
Det må bli America, har familie som bor der..
kan du fortelle noe om deg selv vi ikke visste?
Jeg er født på Lillehammer og nå for tiden bor jeg i Sogndal, er gift har vært gift i 2 år og har 2 skjønne gutter..

hva er den beste matretten syns du?
Biff med tilbehør..
en positiv og negativ ting om deg selv?
Ærlig. Jeg liker ikke at personer som går å  lyg bak andre sine rygg..

Spørsmål 2:

Så koselig med spørsmålsrunde da. Jeg lurer på hvordan du og mann din traff hverandre?
Jeg traff mann min gjennom venn av han
Gleder Ken Andre seg til å begynne på skolen?
Ja. Han gleder seg til å begynne på skolen..

Spørsmål 3 :

Hvilken utdanning har du?
Kokk.
Hva jobbe du med?
Akkurat nå er jeg hjemmeværende..
Åssen trivst du i Sogndal?
Jeg trives kjempegodt i Sogndal..

Ingen kommentarer:

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails