Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

tirsdag 31. mai 2011

Navn til gutten (lillebror) Forslag??

Jeg sitter å se gjennom BAMS nye navnebok som jeg fant fram igjen.. Det er så mange fine guttenavn og velge i og jeg syns det er såååååå vanskelig med navn til gutter. På en måte har vi funnet navnet. Jeg vil ikke røpe navnet ennå før vi er helt sikkre om vi skal bruke det navnet..
Dere må gjerne komme med navnforslag til oss.. Bare koselig det..
Hva skal Lillebror hete???  Her er Ken Andre 9 mnd..




6 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

Merkelig. La inn kommentar til deg før idag jeg, men den har visst forsvunnet:) prøver igjen da:
Ken Andre er virkelig søt på bildet:) Må tenke litt før navneforslag, men dere vil vel ha dobbeltnavn?:)
Klem fra Trine:)

*Mari* sa...

Hei! Takk for hyggelig hilsen inne hos meg :-) så søt gutt du har, og så spennende med en ny en på vei! Blir spennende å følge med :-)

wendysinfamilie sa...

Så nydelig bilde av god gutten..

Kevin, Bjørn, Christian er fine navn..

kimberlee.blogg.no sa...

Wendysinfamilie:
Kevin er fint navn.

Nina sa...

Guttenavn er så vansklige syns jeg.Vi hadde nesten ingen vi likte,jeg ville jo ha Benjamin men mannen likte det ikke.Men så ble det det:):)

Dere finner nok et perfekt navn!

Så flott bilde av Ken-Andre:)

kimberlee.blogg.no sa...

Nina: Ja det syns jeg også. Vi finner nok navn til han tilslutt..
Tusen takk for det:)

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails