Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

lørdag 14. mai 2011

Hos frisøren og fikk ny sommersveis

Og har klipt meg kort sommersveis. Nå var det min tur til frisøren. Det var deilig å få klipt seg i dag, nå som går mot sommeren, ble ganske fornøyd med hårklippen...
Kledde jeg med den sommersveisen??

Etter jeg kom hjem hengte jeg opp velkommen skilte på utgangs døra den jeg kjøpte på Nille i går.. Passa fint der?! Som Ken Andrè sier: Mamma, pappa og ken andrè som er på skilte, hihi..!!

Ha en fin helg allesammen..!! Det er så stille her inne på bloggen i kveld.. Nå har jeg funnet meg korg med jorbær.. Nam,nam..





4 kommentarer:

1 Prins og 2 Prinsesser sa...

Så fin du ble på håret, Det er deilig å ha det kort :)

Kjempe søtt skilt!

Ha en fin lørdags kveld!

klem

else gunn sa...

Tusen takk:) Godt å få ordna på håret..

Hegeslilleboble sa...

Ble kjempebra, godt med en sommerklipp.

else gunn sa...

Takk.. Ja det var godt med sommerklipp..

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails