Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

søndag 19. desember 2010

4 søndag i advent..

Vi tenner fire lys i kveld
og lar dem brenne ned,
for lengsel,glede,håp og fred.
men mest alikevel
for fred på denne lille jord
der menneske bor..

I dag er det 19 des og advendtskalender til Ken Andrè er åpna.. det er ettermiddag vi har nettopp spist god middag sammen med middags gjest som kom innom en tur.. Det var koselig..!! ute er det mørkt og kaldt.. Nå er det siste søndag før julafta kommer inn i hus. Og jeg har tennt 4 lyset som står og kinner på stuebordet og koser oss med ny kokt kaffe og pepperkaker som jeg og sønn min baka i går..Jeg husker den gangen jeg var lita gikk og venta på julaften med alle julegavene som skulle åpnes.. Det var den gangen..Nå er jeg er ferdig med alle julegavene og sendt og jeg har fått sendt avgårde et julekort i år.. Er det mulig?? Jeg er sikker på at det er mange som er ferdig og handle inn til jul..


I kveld fikk vi besøk av tante og onkel til mann min med julegave til Ken Andrè fra faddern sin med fam. Dem kommer innom hver jul og det er koselig..det er ikke hver dag vi ser dem..

Ha en fin søndag til dere også....





Ingen kommentarer:

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails