Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

lørdag 25. desember 2010

1. juledag

I går (julaften) var vi hos brodern min sammen med foreldrene mine og andre bror min som var hjemme på juleferi..
Vi spiste pinnekjøtt, ribbe, julepølse, poteter ( jeg og mamma er ikke vant med og spise poteter på julaften, kun lefse) Her på vestlandet spiser dem poteter og ikke lefse.. og til dessert spiste vi karamell pudding og riskrem med rød saus til..
Ken Andrè fikk masse pakker, både store og små..Han fikk æren og dele ut pakkene, da var han stolt. Det likte han..
Fikk ikke tatt så mye bilder fra julaften, noen få bilder..

Ken Andrè fikk min første trommesett, akebrett, klær og litt annet... Jeg fikk også mye fint: vest,skjerf, håndkle osv, Vi ble ganske fornøyde som ken andrè fikk og vi også..

                                                         
                                                               Far og sønn som venter på at gavene skal åpne snart.. Tror dem er spendte der dem sitter på sofan..

 
                                                                            
                                                                        Her pakka Ken andrè ut bondegård som han fikk av besteforeldene sine..Han ble kjempeglad..
                                                                                                 
                                                                                                   
                                            
                                        
                                                                   Det er stas og åpne gave og se hva som er i pakken...Det som er spennende med gavene som får på julaften..
                                                                                           
                                                                           






I dag (1.juledag) sov jeg lenge. Asbjørn og ken andre var våken.. Jeg sovna som ein stein i går og sov helt til kl 12 tiden og det var godt og sove ut(Vi overnatta hos foreldrene mine fra går til dag).. Har vært ute og gått oss en tur med hunden etterpå gikk vi til brodern og spiste middagsrester fra i går..
Ken andrè har lekt seg med tingene som han fikk.. Begynte å bli trøtt, så han sovna i bilen når vi dro hjem..

Ingen kommentarer:

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails