Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

fredag 27. august 2010

Nye vintersko + sjukehuset

I dag var jeg på Spar Kjøp (Førde) etter jeg var ferdig med kontroll med diabetesen min på sjukehuset.. Dem har mye fint til barn og voksne nå som er høst.. Fikk handla noe til Ken Andrè..
Jeg var heldig som fikk tak i gode vintersko.. Han har fram til nå til vinter kommer..
Fikk tlf fra bror min i dag. Mamma (mormor til Ken Andrè) kom på sjukehuset . Hun hadde fått kjøttbit i halsen som hun ikke klarte få opp eller ned,men heldigvis går det bra med henne..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerar så mykje med førarkortet! ser deg suse rundt i bilen uten L heile tida no! sant det er hærleg?

else gunn sa...

Jeg har ikke fått førarkorte enda. Jeg driver på fortsatt med lærekjøring..

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails