Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

lørdag 31. juli 2010

Tur på sætra og Gråtass

Her kommer noen bilder fra sætra som vi besøkte i sommer..Det var fantastisk dag både for store og små. Fikk servert lapper med syltetøy og brunost og kaffe og saft..Og koste oss ute i finværet..
Ken Andrè fikk prøve og melke geita med litt hjelp av budeia..Han satt helt i ro på fanget hennes og følgte med..

Det var stas og klappe geita..



Det var moro og fikk sitte på ryggen på geita..!! Fikk seg liten ride tur på sætra mens vi var der.. Det var ikke lange ride turen..


................................................

Vi har også vært på Gråtass forestilling på Snilsberg familiepark..Og vi hadde det koselig dag. Såg på forkjellige dyre sorter mens vi venta på at vi skulle komme inn og se på Gråtass forestillingen..Her er noen bilder fra dagen..:)


Ken Andrè sitter på skulderne på far sin ved siden av bussen til Gråtass.. Han ville heller se på kriften på bussen det var mest intersant enn og se på mamma som skal ta bilde..

Her følger Ken Andrè godt med hva som skjer på sena.. Han stå helt i ro under forestillingen.. Flinke gutt må jeg si..


Første møte med Gråtass i virkeligheten.. Det var vanskelig og ta ett bilde det var masse folk og barn som ville hilse på Gråtass, så jeg måtte snike meg fram og vips fikk jeg tatt ett bilde av sønn min sammen med Gråtass..!!
                                            

Ingen kommentarer:

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails