Oppskrifter Bursdag Nytt til huset

lørdag 22. mai 2010

Sjukehus besøk...

Har nett opp kommet hjem, har vært på sjukehuset i dag og besøkt bror min.. Han såg mye bedre ut, så det er godt tegn..Hadde med bursdagsgave til han og han ble kjempeglad for jakka og capsen som han fikk fra oss..Det var koselig og se han igjen hadde ikke sett han siden 1.mai.. Tårene rant vi reiste fra sjukehuset, stakkars bror min. Jeg må tenke på at det gikk bra med han etter det som skjedde...Han går på fortsatt på krykker og det må han gjøre fortsatt etter han kommer hjem fra sjukehuset ellers så var han fin form..Etter vi hadde vært på sjukehuset reiste vi til Førde sentrum og kjøpte oss mat før vi reiste hjem igjen.. På vei hjem stakk vi innom en tur til kamerat til mann min på kaffe..


Nå har Ken Andrè fått kveldstellen sin og nå ligger han og sover, var sliten og trøtt..Resten av kvelden går nok til slappe av på sofan,bombe!!! Kanskje jeg finner god film på Tv`en som jeg kan se på..

2 kommentarer:

wendysinfamilie sa...

Så koselig med sykebesøk, altså ikke koselig at noen ligger på sykehuset men at dere fikk vært der, er jo lenge siden du så din bror.
Godt å høre det går bedre og bedre med han...
Ha en fin pinsehelg videre.

Else Gunn sa...

wendysinfamilie:Ja det var koselig og se han igjen..
Takk det samme til deg også..

Ken Andre, Daniel og mamma sin blogg

Related Posts with Thumbnails